Friday, February 14, 2020

BBM 3410 SATU2020 :Tentang Diri





Bismillahirahmannirahim. Assalamualaikum dan selamat sejahtera.
Bonjour.

Nama saya Nur Faqin binti Yusof. Saya berumur 22 tahun. Lahir pada 8 Jun 1998. Saya berasal dari Melaka. Saya merupakan pelajar Universiti Putra Malaysia (UPM). Saya merupakan pelajar Fakulti Bahasa Moden dan Komunikasi, saya belajar dalam bidang Sastera Bahasa dan Linguistik Melayu. Sebelum saya melanjutkan pelajaran di UPM saya merupakan pelajar lepasan STPM di Sekolah Menengah Kebangsaan Munshi Abdullah, Melaka. Saya belajar di tingkatan enam selama 2 tahun dan saya mengambil bidang kemanusiaan. Hobi saya ialah memasak dan membaca novel.

No comments:

Post a Comment

BBN3402SATU2020: PENTERJEMAHAN BERBANTUKAN KOMPUTER

  Antara kenangan bersama Prof masa sem 4. Comel kan Prof saya macam saya jugakk. Ehh tiberr. Hahaha.  Assalamualaikum pembuka bicara, Saya ...