Thursday, March 19, 2020

BBM3410Satu2020: GAMBARAN MAKNA BAGI SIMPULAN BAHASA


TechNinjas' Production telah menghasilkan video gambaran maka bagi simpulan Bahasa bagi minggu 6. Bagi saya video kali ini amat mencabar untuk dihasilkan kerana kami telah mengambil gambar setiap simpulan Bahasa ini dirumah masing-masing. Setiap daripada kami menghadapi cabaran yang berbeza-beza. Cabaran yang dihadapi oleh saya apabila saya perlu mengajar adik saya terlebih dahulu cara untuk mengambil gambar menggunakan rule of third. Walaupun pelbagai cabaran yang dihadapi oleh setiap ahli kumpulan, namun saya bersyukur kumpulan saya telah berjaya menyiapkan video ini. 

No comments:

Post a Comment

BBN3402SATU2020: PENTERJEMAHAN BERBANTUKAN KOMPUTER

  Antara kenangan bersama Prof masa sem 4. Comel kan Prof saya macam saya jugakk. Ehh tiberr. Hahaha.  Assalamualaikum pembuka bicara, Saya ...